კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგს 1 სექტემბრიდან დაიწყებს
კომუნიკაციების კომისია 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგს 1 სექტემბერს დაიწყებს და 50-მდე სამაუწყებლო არხის რაოდენობრივი და თვისებრივი კვლევის შედეგებს გამოაქვეყნებს.

კომისიის ინფორმაციით, მათი მონიტორები ევროპის საბჭოს ექსპერტმა, რასტო კუზელმა გადაამზადა.

„კომუნიკაციების კომისიის მონიტორები ოთხდღიანი ტრენინგის ფარგლებში, ევროპის საბჭოს მედიაექსპერტმა, ორგანიზაცია „მემო 98“-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა, რასტო კუზელმა გადაამზადა. ექსპერტმა კომუნიკაციების კომისიის მონიტორებს საერთაშორისო პრაქტიკის გაზიარებით, წინასაარჩევნო კამპანიის დროს თვისებრივი მედიამონიტორინგის განხორციელების თავისებურებები და სპეციფიკა გააცნო. კომუნიკაციების კომისიის თანამშრომლებმა საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტების შესაბამისად გაიღრმავეს ცოდნა წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგის ჩატარებაში.

ტრენინგების მიზანია, კომუნიკაციების კომისიამ ჩატარებული მედიამონიტორინგის ანგარიშებით, საზოგადებას რაოდენობრივთან ერთად, კონკრეტულ მაუწყებლებთან მიმართებით ხარისხობრივი და თვისებრივი კვლევის კვალიფიციური მედიამონიტორინგის შედეგები მიაწოდოს.“ -აცხადებენ კომუნიკაციების კომისიაში.

მათივე ცნობით, ორგანიზაცია 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდში, 24-საათიან რეჟიმში, 50-მდე საერთო ავტორიზაციის მქონე მაუწყებელს გაუწევს მონიტორინგს.

30-მდე მონიტორი წინასაარჩევნო რეკლამას, წინასაარჩევნო დებატებს, ახალ ამბებსა და საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ გადაცემებს, ასევე, წინასაარჩევნო აგიტაციას და საზოგადოებრივი აზრის კვლევებს დააკვირდება.

მედიამონიტორინგი კენჭისყრის დღის ჩათვლით განხორციელდება, რომლის შესახებ ანგარიშებს კომუნიკაციების კომისია საჯაროდ გამოაქვეყნებს.
| Print |
FaceBook Twitter Google